Blogia
tic-omar

On-line, lūdzu, palīdziet man atrast kino Sensei! Kā skatīties 177

Sensei! country Japan

 


Kentarô Itô / Rakstīja: Kazune Kawahara / žanrs: Romance / 1 stunda 53 m / Izlaiduma gads: 2017 / Valsts: Japāna.
Lūdzu, paldies un esat laipni gaidīti.
IEPIRKŠANAS frāzes, dialogi un phrasal verbs.

Rādītāji. Iepirkšanās ir lielisks veids, kā sazināties ar daudziem dažādiem cilvēkiem, un tas patiešām palīdz palielināt uzticību angļu valodas runāšanai! Jūs, iespējams, sāksiet ar vilšanos vai kļūdīties, ja tu esi nedaudz nervozs, bet tas ir pilnīgi normāls. 11.08.2009 Jūsu skolotājam ir svarīga loma jūsu dzīvē, un dažreiz vēlaties parādīt savu atzinību, rakstot viņiem vēstuli. Rakstot labu vēstuli. Vai jums patīk skatīties tiešsaistes filmas? Vai jūs daudz laika pavadāt internetā, lai atrastu jaunas aizraujošas filmas un visaugstāk novērtētās filmas? Apmeklējiet mūsu tīmekļa vietni, lai skatītu filmas tiešsaistē, un atrodiet to, ko vēlaties skatīt mūsu žanru lielākajā filmu kolekcijā.

MŪSU SKOLOTĀJS MURDERED SAMEONE. W sensei. Sensei šķēres. Mans skolotājs vēlas, lai es dzēstu manu kanālu. Kā rakstīt vēstuli skolotājam (ar. T Sensei ufc. 01.08.2016 Stāsts par sliktāko skolotāju, ko esmu kādreiz bijis. Tāpat es nevaru apstiprināt un noliegt nekādu ziņu rakstu, kas atrasts / dalīts ar manā video sniegto stāstu.

Palīdzības centrs, LINE. 14.11.2016 Uzziniet, kāpēc Aizvērt. Mans skolotājs vēlas, lai es dzēstu manu kanālu Luna. Notiek ielāde. Atteikties no Luna. Mans skolotājs piespieda mani iziet no YouTube. Ilgums: 6:36. Luna 575 483 viedokļi. 6:36. VIŅA. Ja viedtālrunī nevar izmantot LINE, varat reģistrēties jaunam kontam datorā LINE. Papildinformāciju skatiet šajā palīdzības rakstā. Paldies par jūsu atsauksmēm. Sensei definīcija.

0 comentarios