Blogia
tic-omar

Bug Real Steel Champions Hack Engine Hoe 174 te krijgen

Real Steel Champions hack in-app Drago's Fortune

 

mededelingen - Ik ben dol op de echte stalen spellen. En toen ik deze zag naar buiten komen, lichtten mijn ogen op. Ik speel het nu al een maand en het is geweldig. Maar er zijn twee problemen. Ze lijken klein, maar ze zijn echt vervelend. Ten eerste, wanneer het Zeus-intro speelt, wordt het zwart na het begin. Ten tweede zal de lichtaanvalknop soms niet werken. En soms zal het me doen verliezen. Deze problemen zijn erg klein en de meeste spelers zullen het niet erg vinden. Maar met mij en mijn OCS is het heel vervelend. Corrigeer deze als je kunt / Bugfixes en optimalisaties / aankopen - GOUD PAKKET 1 / Japans / Reliance Big Entertainment UK Private Ltd / brief - *** Toegekende App Store Beste van 2015 *** / iphone.

0 comentarios